Lsvda WXyz Liv hospitalda sarılık yüzünden 1 gece yattık. Orda doğum yaptim 2 ay önce o yüzden orayı tercoh ettim. İlgililerdi bizim sarılığımız 40 gün sürdü inşallah sizin hemen geçer
Lovecemre Deefne ben gitmedim canım orta düzey dediğin için hastane olarak önerdim doktorlarını bilmiuorum açıkçası
Deefne Lsvda Telefon numarasını falan veriyor mu acaba ekstra bir durum olduğunda kolay ulaşabiliyormusunuz