tiredmom_ Merhaba 3.5 aylık bebeğim var burnu sürekli tıkanıyor günde 3 kere serum fizyolojik yapıyorum yine tıkanıyor acaba başka ne gibi önlemler alabilirim tıkanmamasi için?
Kubrasolmmaz tiredmom_ odanın sıcaklığı etkilemiş olabilir çok sıcaklıkta maalesef tıkanmaya sebep olabiliyor
Ezgiyln tiredmom_ merhaba , oda sıcaklığı en fazla 21 olmalı ve üstünü çok kalın tutmayın. Benim bebeğimde öyleydi doktor yelek giydirdiğim için bike kızdı. Okaliptus damlası verdi yastığına ve elbisesine damlatıyorum çok iyi geldi öneririm
tiredmom_ Ezgiyln merhaba Sanırım ondan tıkanıyor Evet şu sıralar biraz üstünü fazla kalın tutuyorum yalnız 21 çok soğuk değil mi Ben bile üşüyorum 21 derece de ya o dediğinizi de alacağım Çok teşekkür ederim
bebegim86 tiredmom_ hırıltı olduğu için mi bunu düşündünüz bide bebeginizin burnunu nasıl temizliyorsunuz
tiredmom_ bebegim86 hirilti yok burnu çabuk doluyor sadece serum fizyolojik ile temizliyorum 2.5 cc bir burna 2.5 diğer burna sıkıyor aspiratörle çekiyorum. Önceden günde 1 kere bile bu işlemi yapmam yetiyordu şu anda Tabii burnu çok tıkandığı için çok sık yapmaya başladım
kuzeyyildizi_ tiredmom_ soğana. Karanfil batırıp baş ucuna koyarsanız oda rahatlatır tıkanıklığı açar
Ezgiyln tiredmom_ valla bende üşüyorum ama öyle yaptığımdan beri çocuğum daha iyi doktor bana çok kızdı inanmazsan güvenmesen çocuğun Heo böyle olur dedi. Soğuk değil sıcak hasta eder inatla prof da o yüzden güveniyorum sizde bir deneyin