Benanneoldum 2 ayşık bebeğim var gözünde hafif şaşılık var gibi geliyor bana bu durumu içime çok atıyorm doktora götürdüm 3 aydan önce bişey diyemeyix dedi acaba bebeğim görüyor mudur diye çok düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mıdır ? 🙁🙁
melis_duru Benanneoldum bebeklerin gözünde kayma olabilir, bunun görmeyle bir ilgisi yoktur. Parlak ve ilgisini çekici bir nesneyi gözünün önünde yavaşça hareket ettirin bakalım takip edebilecek mi