Deletedmom_33 minikoglummmmm 3 buçuk aya kadar kullandım bıraktım gaz sorunu azalınca. 8 aylık zinco başladım havaların soğuması ile 1 haftaya 11 aylık olacak kullanıyorum hala. Sab simplexe göre uygun fiyatı da
Umutaras13 minikoglummmmm günde 3 defa 5 damla sonra bebeğim çok fazla gazlıydı doktor günde 3 kere 10 damla şeklinde önerdi siz 5 damla kullanın
minikoglummmmm Umutaras13 kolik Benim bebeğim dün çocuk doktoruna götürdük kolik dedi günde 15 damla dedi
Sevvalldogan minikoglummmmm bizde kullandık canım etkili oldu ama düzenli vereceksin birde ben hep aynı saatte vermeye özen gösterdim ama hemen etki etmiyor bi 10 15 gün düzenli kullan etkisini anlıcaksın birsürü gaz damlası kullandık bu etkiliydi
minikoglummmmm Sevvalldogan evet bende çok gaz damlası kullandım dün başladım buna doktor verdi çok şükür ayaklarını pisiklet gibi yapıyorum çıkarıyor Allah’ıma şükürler olsun nasıl olacak diyordum hep ağlıyor du hep artık mama içmemeye başlamış di
Umutaras13 minikoglummmmm hep aynı saatlerde düzenli verin faydasını görürsünüz ben ilk başta düzenli kullanmıyordum faydası yok zannediyordum düzenli kullanınca çok faydasını gördüm biogaia ile birlikte kullandım
minikoglummmmm Umutaras13 anladım canım sab simplex tek kullandım dünden beri MAŞALLAH çok güzel çıkardı gazını çok şükür karnı hep balon gibi oluyor du misler gibi uyudu yavrum