Mervil ben de aynı şekildeydim doğuma kadar her ay serumluk olurdum, kusardım artık ağrıdan. Ama doğumdan sonra geçti sancılansam da parol içmek yetti 2,5 sene oldu hala aynıyım inşaallah geri gelmez 😂 belki üşütmüş olabilirsin o yüzden sancın olmuştur