Sinem93 Dün akşam sol arka üst dişimi çektirdim, bugün sabah tıpkı diş boyutunda ve şeklinde kan pıhtısı oluştu, normal midir? Ve ne zaman düşer? Tecrübesi ya da bilgisi olan var mıdır acaba ? 🙋
Sutlukahveeee Sinem93 benimde öyle oldu canım iglesiyir öyle yani bı kaç gün içinde geçiyor bı sabah kalktım baktım yok olmuş. Korkma yani geçmiş olsun
Sinem93 Sutlukahveeee çok teşekkür ederim, diş fobim var maalesef 🥹 bir geçse de kurtulsam inşallah diye bekliyorum ☺️ iki üç gün sonra düşecek o zaman, beklemeye devam ☺️ çok sağolun tekrar ❤️
Sutlukahveeee Sinem93 rica ederim iglestigini gösteriyor öyle ❤️ benim de iki dişim gitti biri ilk oğlumda digerinide 25 gün falan oldu cektirim çok kötü ya
Sinem93 Sutlukahveeee her çocuk bir diş demek derlerdi, doğruymuş ☺️ gerçekten zor, size de çok geçmiş olsun 🥰