Yusufhamza71 bilgekizinannesi sankı laktoz bütün mamalarda var bu zamana kadar hep mama ıctı alerjı sonradanda cıkabılırm pekı
bilgekizinannesi Yusufhamza71 bizde de ben hep aynı beslendim farklı bir şey yemedim ama 6. Ayda çıktı belli bir yerden sonra sanırım bağırsakları zorlayıp kanama yapıyor