Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak. Atak haftasında mi yoksa diş geleceği için mi bilmem uykuya çok zor dalıyor. 10 dakika sonra uyanıyor. Önceden memede uyurdu şimdi ayakta zor sallayarak uyutuyorum. Diş geliyor olabilir mi yoksa atak mı bilemiyorum.
Sütüm yetmiyor, aç kaldığı için uyanıyor desem çiş kaka sayımız iyi Sütüm var. En son kontrolde doktor anne sütüne devam dedi. Ek gıdaya da başladık
Dişleri hafif kabarmış acaba diş mi yapıyor diyorum kendime
35 haftalık doğdu atak hesaplarken doğması gereken hafta üzerinden hesaplıyorum ama atak görünmüyor. Ne yapicam ben gece boyunca uyumadım 3 gündür 😭