Yusuf20 Dalpa çocuk yardımı mı? Asker eşi olup yardım parası vermiyorlar çocuk doğduğunda araştırdık belirli bir asgari ücreti aşmaması gerekliymiş.maaşlar yüksek olduğu için verilmez malesef 🤷
joyfulmom Dalpa ben asker esiyim açıkçası alınıyor mu diye hiç araştırmadim çünkü memurdan daha fazla ihtiyacı olanlar var asgari ücret ile geçinmek zorunda kalanların hakkı bence.
Gizem51 Asker eşleri de Bi zahmet yardım almasın ya o kadar maaş alıyor eşleri ne kadar çok yardıma ihtiyaç insan varken çevremizde
BuzluKahve Gizem51 paralı askerlik değil de uzun dönem mecburi askerlik yapanların eşleri için soruyor sanırım post sahibi.
ikiCicek Gizem51 sen şuan rahat uyuyosan rahat gezebiliyorsan onlar sayesinde sen eşinin yannda valit geçirebiliyorsan çocuğunla eşin beraberse onlar sayesınde tabikide herşeyi alacaklar
ikiCicek joyfulmom yardım konusunda demiyorum ben paralarında gözü var gbi konuşmussnz maaş tazminat promosyon herşey hakları
Dalpa BuzluKahve evet mecburi askerlikden bahsediyorum yeni doğum yaptım eşim mecburi askere gitti çalışmıyor kiradayim
Noname21 ikiCicek eşiyle çocuğu ile vakit geçirebiliyorsa bu yüce rabbim sayesinde herşeyden önce Askerlerin maaşı yardım alınacak bir maaş değil bunca işsiz ailesi olan asgari ücret ile geçinemeyenler varken Kul hakkı oluyor çünkü
Dalpa ikiCicek bende katılıyorum onlar olmasaydı bizler evimizde rahat yatamayiz herşeyin en fazlasını onlar hakediyor
Naturall Noname21 6 aydır taşındığımız parayı ödüyoruz nakliyeciler 30 milyar para istiyor devletin verdiği 9 milyar. Tam da bu zihniyetten “askerler kazanıyor” diye diye ev sahibi emlakçısı vs soya soya bir şey kalmıyor emin olun. Gurbet, kelle koltukta bunları saymıyorum.
Nursemom_ Evet alınıyor eşim asker ben hemşireyim ve devlet çocuk yardımı yatırıyor vergi veriyorsam doğum parasıda çocuk parasıda alırım
Nursemom_ Naturall kesinlikle öyle bebeğin bakıcısı ev kirası nakliyesi sırtı pırtı sanki oturarak kazanıyorlar 🤦♀️
Noname21 Naturall ben haksızsınız demiyorum yanlış anlaşılmasın ben haklarını aldığını da düşünmüyorum sadece kimse hakkını alamıyor ama sosyal yardım ya bunun adı bence eve götürmeye ekmek parası bulamayanlar çocuğuna bir mont bile alamayanlar başvurmalı geri kalan gereksiz başvuran herkes de utanmalı başvurmaya Nakliyecilerin ne çok para aldığını biliyorum bizde 2 saatlik yola 10 bin ödedik açıkçası
Naturall Noname21 Öncelik diyelim ona, haklısınız, kimse hallettiğini almıyor iyi alsa bile millet maaşını alım gücü vasat durumda olduğu için bir işe yaramıyor. Ne diyelim Rabbim bu karanlık günlerden aydınlığa çıkarsın inşallah herkesl