Oglum 8 bucuk aylık 1 ay kadar emdikten sonra mamaya gecti. En basindan beri mamayida cok severek icmiyor hala benim zorlamamla icer. Artık bu durum beni cok yıprattı o icmek istemedikce daha fazla zorlamak istemiyorum. Kahvaltisini ara ogunlerini meyvesini yogurdunu yiyen bi cocuk. Mamayı ne zaman bırakabiliriz