İki kuzenimde var. Babalarında ve halalarında da var. Takip altında oluyolar. Evet nöroloji de takip ediyor. Kalp doktoru da takip ediyor ama bir sıkıntı yaşamadılar kuzenim evli bir oğlu var. Diğeri de evlilik çağında erkek. Kuzenimin oğlunda yok. Dışarda olan lekelerden korkmuyoruz demiş doktor. Beyin kontrolü de her zaman iyi çıktı. 1995 doğumlu kuzenim. Merak etmeyin. İçiniz rahat olsun. Allah korusun inşallah evladınızı