mhdmraa Doğal karşılayın. Şu an ek gıdayı zaten sindiremeyecek, beslenme anlamında bir kaybı yok. Kendinize hep bunu hatırlatın. Oyun gibi yöntemlerle vermeye çalışmayın. Bu dertten muzdarip olmuş bir anneden tavsiye olarak söylemek istedim. Pedagoglar diyor ki beslenme doğal bir eylem, bebeğinizin ihtiyacına bırakın ve yeni alışkanlıklar edindirmeyin.