Ynccelikaktas Elimde evolvia mama var 3 kutu. Kutuların içinde 10 tane paket şeklinde.yani toplam 30 paket mama her biri 27 Gr. Ama bir tanesini kullandım yani 29 tane var şuan. İhtiyacı olan annelere uygun fiyata vereceğim.
Ynccelikaktas [silindi] numune mi bilmiyorum eşim sağlık çalışanı eve gelen arkadaşları getirdi. Kızım emiyor o yüzden vermek istedim.
Ynccelikaktas [silindi] evde boş duracağına birinin ihtiyacını görsün bende aldığım para ile bebeğimin ihtiyacını göreyim 😉
Aydiles [silindi] benim bebeğim 4,5 aylık evolvia kullanıyoruz gönderirseniz mutlu olurum, istanbuldayım, göndermek isterseniz talibim🤗🤗🤗
Ynccelikaktas Ayrıca burda 2 el etiketi var isteyen istediğini satabilir.yanlis birşey yapiyormusum gibi yorumlar yapilmasin rica ediyorum🙏