Bebis1_ Ameliyat sonrası karnım aşağı sarktı ve dikeşe yakın yerlere bastırdığımda sızı hissediyorum normal mi (6ay önce doğurdum)
ceylanguller Bebis1_ benim öyle degilde dikiş yerinden ipler cıkıyomuş gibi gördüm acaba dikiş iplikleri mi dökülüyo anlayamadım 3 ay oldu benimde
Balyanaginannesi Bebis1_ 26 gün önce oldum bende kırmızı çizgi ve ağrı var batikonluyorum antibiyotik içiyorum agri kesici içiyorum doktora gidemedim