Masal05 Bebeğim 3 ay 23 günlük grip oldu balgamlı öksürük sesi kısıldı hastaneye götürdüm ciğere inmemis burun temizliği yap sadece dediler ben çok üzülüyorum 10 gün oldu hiç iyilesmedi 😞😞😞sesini öyle duydukca paramparca oluyorum
Feyzosumunannesi Masal05 çok çok gecmıs olsun salgın var herkes hasta bol bol burnunu yıkayın sizde emzırıyorsanız sarımsak bal lımon kürü yapıp yiyin ve bol bol emzırın
bumbusannesi Masal05 ayak altina sarimsakli zeytinyag surun sizde bol bol sarimsakli bal yiyij emziriyorsaniz birde dolapta beklemis serum suyunu nebuzilator ile burnundan solutun cok iyi geliyor
Masal05 bumbusannesi deneyeyim onlarıda serum fizyolojik dolapta olması soğuk buhar iyi gelir mi korkuyorun artık boğazlarına bisey olur die sesi felan hep kısık
bumbusannesi Masal05 krup a cok iyi geliyor hastalanmayancocuk drrifatcan i takip edersen8s detayli sekilde bakabilirsiniz