A2B4 basıyo isterse ama genelde basmak istemiyor yukarı kaldırıyor ya da kaydırıyor ayaklarını iki yana. Ortopediye götürdüm bir ay önce, film istedi muayene falan etmeden kendisi bakmadan bende sokmadım çocuğu röntgene daha erkendir dedim ve çıktım hastaneden