Lina11 -Ozge- gebelik var gibi görünüyor canım sağlıklı gebelik olup olmadığını doktor kontrolünde öğrenebilirsin ama erken farketmişsin nasıl farkettin daha reglin bile geçmemiş
Ysgl26 -Ozge- e daha dur 16 gün olmş adet olalı daha 2 haftalık bile yok bebiş ☺️ çok normal.. ben 418 le öğrendiğimde 4 haftalıktı oğluşum. Maşallah ne çabuk farkettin de kan verdin