dunyaylabenimaramda barlassmoom yatak ve bazasını kullanıyorum, clima naturel serisi. Evimdeki her eşyadan vazgeçerim ondan asla 😁
Aydeniz44 barlassmoom bende yeni aldım yatak borjen serisi bakalım daha gelmedi nasıl çıkacak bilmiyorum Yataş biraz tuzlu geldi bize
barlassmoom dunyaylabenimaramda ayyyy gerçekten mi bizde alacağız ama Yataş mı alsak bambi mi bilemedik
Oguuu26 Bambi benimde yatak baza başlık 3 sene oldu ama 1 sene önce yatakta değişti bazanın kapaklarıda değişti garanti kapsamında o konuda titizler gerçekten şuan memnunum yatağın ortası şişmişti bazada gıcırdıyordu ekipler gelip değiştirdi şuan çıt yokk 😊
monami_ barlassmoom bilemiyorum ben memnunum çok rahat ondan önce istikbal ametist kullanıyordum memnun kalmadım.
Oguuu26 barlassmoom yok canım normal kilolardayız çok nadir çıkıyormuş oda bize denk geldi annem aldı o hiç sıkıntı yaşamadı ama dediğim gibi bir şey olsa garanti kapsamında hemen geliyorlar
barlassmoom Oguuu26 bizim total kilomuz biraz fazla ondan sordum 🤭 garanti kapsamı iyiyse harika o halde
Aydeniz44 barlassmoom isterseniz Bambiye gidin benim Aldığımız yatakta kilo sınırı yoktu sert seçtim zaten ama bazı yataklarında var zaten Yardımcısı oluyorlar hatta ben magsent olanı alacaktım kadın onu size satamam eşimden dolayı sınırı var demişti siz bakın Gine’de bir de yatmadan seçmeyin bel boşluğunuz dolmalı yatakta
barlassmoom Aydeniz44 ya ben aşırı sert seviyorum eşimde orta o yüzden anlaşamıyoruz :( en iyisi yarın bir daha gideyim 🤭
barlassmoom monami_ yarın son kararı vereceğiz sanki geri dönüşü olmayan bir yola giriyormuşuz gibi hissediyorum 😂