7 aylıkken başladık koymaya şimdi 7 ay 20 günlük uçuyor evin içinde 🤣 Yani evet zararlı ama 7/24 üstünde olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 15-20 dk geziyor uyanık saatlerinde kendiside mutlu oluyor🫠çok hareketli bebeğim şuan ne yürüyor ne emekliyor sürekli birşeyler yapmaya çalışıyor hep aksiyon halinde oda enerjisini atıyor bende biraz nefes alıyorum aksi halde başından 1 dk ayrılamıyorum çünkü..