Slmklcsln Hoşgeln 4.ay atağı :/ benzer şeyler olmuştu bizde de. Gece saat başı uyanma, sebepsiz yere huzursuzluk, sürekli kucakta gezme isteği. Zorlayan ama geçici bir süreç. Oğlumun da sürekli eli ağzındaydı, salya oluyordu hep. Dişi çıktı ama 6.ayda. Yine de damakları kaşınıyor olabilir. Diş kaşıyıcı verebilirsiniz. Güzel oyalanıyorlar. Oioi kaktüs kaşıyıcıyı güzel tuttu bizimki.