Ikoskayros Merhabalar benim bebeğimde 3 buçuk aylık aynı problemi bende yaşadım ., hasta olduğu İçin 1 hafta flan emmedi , ama şöyle bi önerim var size , memedeki süt asla bayatlamaz ama göğüs süt dolup memede beklediği için sütün yağı maalesef dibe çöküyor bebeğin ilk emdiği süt su gibi geliyor , bence çok az sağ sütünü sonrasında emzir ben öyle yapmıştım