Kızlar 3 kere red aldım sed hizmetinde değilmişim eşim sigortalı diyemi çıkmıyor evimiz kira 6000 maaş alıyor ama ayın ortası gelmeden bitiyor maaş bebeğimizin bezi maması derken elde avuçta bir şey kalmıyor ki kimseden destek göremiyoruz bana neden çıkmıyor anlamadım gitti🥹 cimere yazdım inşallah halledilir 15 bine kömür aldık onu ödüyoruz her ay çok zor gerçekten çıkmayan varmı benim gibi ☹️