Merhaba sevgili annelerim
Kizcem 43 günlük ve hipp kullaniyorum anne sutum cok cok az oldugu icin. Fakat bazi ogunler ozellikle aksamlari 60 cc den fazla istiyor ve iciyor sanirim doyurmuyor diye dusunuyorum. (Hipp bu arada en kolay sindirilebilen mama diye notumu da duseyim)
Bir cok anne arkadasimin gorusunu aldim sizlerinkini de almak isterim.
Hemde burada belki mama degistirecek ve kararsiz olan annelerimize de isik olur bu postum.
Bebelac gold mu yoksa SMA mi? Suan internette en iyi mamalar sirasinda hipp’ten sonra gelen bu iki mama var. Tecrübeli annelerimizden oneri bekliyorum 🌺
Not: tabiki her bebek farkli reaksiyon gosterebilir yorumlarimizda bunu da goz ardi etmeyelim diye notumu düşüyorum 🎈