Kızım pazartesi günü 4ay aşısı oldu geldik. Sol bacağının üstüne yatırıp sağ memeden emerken sanırım canı yandı ki güzel emmemeye başladı neticesinde de benim göğsümde şişlik oldu gece süt sağdım ama çok süt çıkmadı. Dün doktora gittim enfeksiyon var diye ilaca başladım yarın da ultrason çekilecek. Deniyorum ama dünden beri sağdan emzirmeyi normal tutuşla emmyo diye yanıma yastık koyup emzirmeye çalışıyorum öyle olunca birkaç dk emiyo ama sonra ağlayıp bırakıyo. Zorlamayıp ötekinden emzirip doyurmaya çalışıyorum sağı da sağıyorum ama çok az süt geliyor. Ve şişliği geçmiyo.
Başına gelen var mı ne yapmalıyım? Gece uyku arasında emdi aslında biraz sağdan. Yine gece uyumasını bekliyorum. Tek memede süt kesilecek diye de korkuyorum 😔