Silaaa34 Arkadaşlar selam, bebeğim 40 günlük sütüm bazen var bazen yok. Gece vardı mesela gündüz az. Bebeğimin doymadığını düşünüyorum fazla memede kalıyor ama emzik gibi kullanıyor memeyi
Wanderlust Silaaa34 ilk 3 ay 7/24 memede durucak her bebek ayni doymadigindan degil zaten midesi minicik emme refleks doydugunu bilmez surekli emmek ister ki emsin de 3 ay yapisik yasayin gerekirse. Sonra duzene giriyor sutunuzun yetmedigini size ancak doktor soyler kilo alimi az veya zayiflamissa mamaya yonlendirir onun disinda kendi kendinizi uzmeyin yok yere emmesi acliktan degil yani🌸