Merhaba🌸Kakasını kaç gün yapmadı acaba önce onu yazabilir misiniz.Çünkü 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor.Zaten bebekler ek gıdaya geçmeden kabız olmuyorlar doktorlar böyle adlandırmıyor yani.Bazı mamaların gaz yapıp rahatsız ettiği doğrudur,bazen biberonla besleme şeklinden de gaz olabiliyor.Kimyon vermeden önce düzenli her sabah biogaia verin zaten bağırsak düzenleyici bir ilaç.Gazı olduğunu düşünüyorsanız biogaianın yanına ek olarak nurs harveys ya da sab simplex verebilirsiniz.Siz de beslenmenize dikkat edip gaz yapan yiyeceklerden uzak durabilirsiniz.Fakat bazen ne yerseniz yiyin bağırsakları tam gelişmediği için gaz oluşabiliyor.Ama kakasını yapması için siz müdahale etmeyin o şekilde yapmaya alışmasın.Kendi kendine yapmaya başlayacaktır.Başta da söylediğim gibi 10 güne kadar normal bu aylarda🙏🏻