Rabis_003 Bebeğimin inek sütü alerjisi çıktığı için hiç açılmamış kapalı kutu eczaneden aldığım ürünü satıyorum isteyen olursa 225 vereceğim 800 gr
Beraninannesii Rabis_003 Yanlış anlamayın ama biraz pahalı geldi . 150ye alıyorum eczaneden 800grami.
Beraninannesii Rabis_003 2 gün önce 6 paket aldım tedarikçi yılbaşından önce zam olmadığını söyledi o yüzden bu sabah eşim 4 paket daha aldı stok yapmak için . Yine 150den aldık eczaneden