Merhabalar . Aranız da öğretmen olan varsa yada bu konularla kim ilgileniyor bilmiyorum bı fikri olan varsa öneri istiyorum . Oğlum 5 yaşına girecek . Ben sayısal zekasının olduğunu düşünüyorum… 1000 li sayilari okuyabiliyor istediği kadar sayar ' 2 şerli sayar , geri geri de sayabiliyor . Toplama ve çıkarma yapıyor ve bunları hep kendi öğreniyor … Bı şeyi bı kaç kez tekrar edince ezberliyor hemen mesela bugün babasının tel nosunu 3 kez okuyup ezberlemiş bana söylüyor. Harfleri biliyor istediğini yazabiliyor ama okuma yok . Ben daha çok sayısal olarak bakıyorum çünkü kafayı sayılarla bozmuş durumda . Para hesabı falan yapıyor sürekli . Herkesin yaşını öğrenmiş sürekli kim kimden kaç yaş buyuk onları hesap ediyor biliyor da … Santranc ve dama da biliyor öğrenmesi bı kaç gününü alıyor sadece . Bunları asla övmek için yazmadım kimse ovsun de istemem tek istediğim bı yol arıyorum ben yetemiyorum oğluma bunu düşünüyorum … Böyle yeteneği varsa da önünden gitmek istiyorum boş bırakmak istemiyorum … Küçük bir ilçede yaşıyoruz ne yapmam gerekiyor bı fikri olan varsa paylaşabilir mi … Bu yaştaki çocuklar böylemi onu da bilmiyorum ama bana yaşına gor3 çok iyi geliyor bunlar … Santranci da damayida kendi öğrendi mesela YouTube dan o bana öğretti hatta şimdi sürekli şunu oynayalım bunu yapalım . Gerçekten yetemiyorum artık… 😔