Bi ara benim de olmuştu internette yazan çoğu şeyi denedim en son bi yorumda anestol pomad sürdüm geçti diye okumuştum gece olmasına rağmen babam gitti nöbetçi eczane aradı anestol pomad buldu getirdi onu sürünce direk geçmişti. Siz de yakında eczane varsa kapanmadan anestol pomad alıp sürün acıyı yanığı keser