Bebeğim Şuan 4 aylık başından beri Avent kullanıyorum 6 aylık olunca malum yeni emzik alacağım. Şimdi sorum şu, avent değil de başka bi emzik alsam alır mı? Sonuçta Şuan kullandığı emzikten farklı olacak aventinki de. Acaba başka bi emzik alsam alır mı ve meme reddi yapar mı 6 Aydan sonra ?