Aminenin-annesi Kızlar tam 1 aylık olduk doktor 1 aylıkken göz kontrolüne götür demişti hangi bölümden randevu alıyoruz birde burda okudum çoğu kişi 2 3 aylıkken götürmüş erken mi götürüyorum acaba