sssiln aşamadık. Bizde 3 aylığız doğduğundan beri memede tutmadı biberon veriyorum artık gece ağlıyor almak istemiyor ama aç. Yatakta zıplayarak veriyorum veya uykusunda o uyanmadan veriyorum artık. Sürekli mama içsin diye kavga edip duruyoruz 🙈 kilosu yerindeyse gecede açım diye uyanmıyorsa zorlamayın vermeyin benimki gece açım diye uyanıp biberonu almıyor. Çeşit çeşit mamada değiştirdim