Ben, hiçbir şey fayda etmedi en son gittiğim doktor diyet önerdi besin alerjisi olabilir dedi bir aydır diyet yapıyorum raporlu mama kullanıyorum ve bebeğim gerçekten kendine geldi gaz çıkarmıyor ağlamıyor ama alışkanlık olduğu için hala uyku düzenimiz yok