Yasemin38 Melissadgnn var gibi canım kan ver istersen daha iyi neticelendirmiş olursun Allah hakkında hayırlısını versin
ruveydaensar Melissadgnn ne kadar gecikmeyle test yapmıştıniz ? Bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın 🙈 yeni olduğu için mi silik böyle
ZeyzeyinAnnesi1 ruveydaensar Ben gecikmeden yapmıştım aslında ama çevrem 6-7 gün gecikmeden sonra yaptı
Melissadgnn ruveydaensar 8 gun var adetime planli bi gebelik olacak hayirlsiiyla dun kan verdim 0.100 cikti doktor yukselebilir cok erken tahlil yaptik dedi lutfen dua edin
Melissadgnn ZeyzeyinAnnesi1 kac gun once yaptiniz ben 7 adet test yaptim sonuc boyle kanda negaitf ama erken oldugu icin olabilir deidler
ruveydaensar Melissadgnn ay Rabbim hayırlısiyla sağlıklı , hayırlı bı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻 🌸