Birprenscik hiç yetersiz hissetmeyin. İnsan kendini, ailesini, çocuklarını yedirip içirmeye niyet ettiyse sonradan da öğrenir. Ben de çoğu şeyi bilmiyorum, yaptıkça öğreniyorum. Hiç hamarat bi kadın olmadım, erkeksi yetiştiğim için devamlı da şehir dışında olunca hazır yedim içtim, günü geçiştirdim, evlendikten sonra yaptım çoğu şeyi. Hiç de kendimi kötü hissetmiyorum 🥰