Merhaba, 4 aylik bir oglum var. Odasi gece boyu minimim 22 max 25 oluyor. patikli alt, kisa kollu zibin uzerine uzun kollu zibinla uzerine ince bir battaniye ile yatiriyorum. burnunu ensesini kontrol ediyorum sicak oluyor. Fakat burda postlara baktığımda herkes uyku tulumu giydiriyor, almam gerekli mi? simdiden teşekkürler