Bdncrr bırak kalsın memede hiçbir şey olmaz orası onun sığınağı 😊 bana hep dediler işte memede uyutma, ağlayınca hemen kucağına alma kucağına alışır falan falan. Ama hiç sallamadım. Ağladığı an hemen kucağıma aldım üstümü açıp göğsüme temas etmesini sağladım, memeyi emerken uyurdu öylece beklerdim 10 dk 15 dk uykusu derinleşsin diye. Şimdi 4 aylık olacak kucağımda olmayı seviyor evet ama karşı karşıya olduğumuz zaman oyun oynadığımız zaman yüzüme bakmaktan daha çok keyif alıyor. Çoğunlukla memede uyumuyor uyku sinyallerini takip edip uykusu gelince kucağıma alıp bşraz pışpışlayıp yatağına koyunca uyuyor. Geçiyor bu günler keyfini çıkar kucağına da al bol bol öp kokla bebeğini 🥰