Gamzeeguneey damla işe yaradıysa canım laktoz intoleransı var , sütün içindeki laktozu sindirememesi sonucu yeşil kaka isal ve bağırsak tahrişi yapıyor daha da ilerisi kan çıkıyor, dışarıdan laktoz almasan bile anne sütünde de var zaten laktoz, ben damlaya başladım işe yaradı, diyeti bıraktım..