Kizlar merhaba. Oğlum 7 aylıkken bexero aşısının ilk dozunu yaptırdık şu an 9.5 aylık ikinci dozu yaptıracağım. 16 Aralıkta da KKK asisini oldu o zaman doktora sormuştum bexero canlı aşı olmadığı için bı kaç gün sonra da yaptırabilirsiniz demişti. Bugün sağlık ocağıni aradım hem ebemiz hem doktorumuz emekli olmuş yerine de bilgisiz biri gelmiş ne soylediysem beni dinlemedi KKK canli aşı aşılar arasinda 4 hafta olması lazım dedi bexero canlı aşı değil dedim doktora falan sordu falan filan tamam yaptırabilirsiniz dedi ama kafam karıştı. Bu arada hastanedeki doktorumuz da ayrılmış 2 ay önce başka doktoru da bağlamıyorlar takipli hasta olmadığımız için. Şimdi biz ikinci doz bexero asimizi olabilit miyiz?