Yasemnakca Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık ama dik tuttuğunda ayakları üzerine basmıyor. Sizinkiler nasıl normal mi bu durum 🤷
Gozde25 Yasemnakca benimki de basmıyordu 4 aylık Şimdi basıyor yattığı yerden oturup dikiliyor tuttuğun zaman her bebeğin gelişimi farklı bende çok Korkmuştum cNım
Gozde25 Yasemnakca benimde yengemin kızı basıyordu bende çok sıkıntı yapmıştım benimkinde 4 aylıkken başladı ama çok korkmuştum yanı o yüzdem sıkma canını