Gryffindor ece_arel Oğluşum 20.30 da uyuyor eşim de genelde gececi oluyor ben de buralara takılıyorum ama bu aralar çok az giriyorum hakkımı yeme 😃 şu an eşim bakıyor benim yeşil çay saatim 😃
Moniza 802 baya azmış 😀 ben postu yanlış okumuşum en çok kimi görüyorsun diye tam seni yazacaktim konuyu başlatan senmişsin Birdunyabircennetannesi
Gryffindor Birdunyabircennetannesi Genellikle aynı post içindeki tartışmalardan kaynaklı büyük ihtimalle ya da goygoy 😃
ece_arel Dilaylaa yok kız her yorumda varsın ben genelde yorum yazıp siliyorum muhalefet olmamak için yoksa beni yok ederler burda 😂🤫