Selam arkadaşlar eşim ve bende 2 gündür ateş ve halsizlik üşüme var ama başka bir şey yok benimki geçti eşimin 2. Günü bugün başka da hiçbir şey yok ne grip ne öksürük. Eşimin iş yerindeki arkadaşları da aynı şeyleri yaşamış sıtma gibi. Sadece üşüme ateş ve ağrı. Bu nedir? Eşime söyledim covid testi yaptır diye yaptıracak ama başına gelen var mı böyle bir şey. Genelde böyle durumlarda grip öksürük de görülür ama öyle bir şey yok.