Bahar_eylul1808 kızım 4.5 aylik anne sutu içiyor ama büyüdükçe yetmiyor gibi geliyor herobaby 4+ sutlu muzlu pirinçli kasik mama aldim gun de 1 kere falan kullansam sorun mu olmazmi bilemedim sonuçta kutunun üstünde 4+yaziyor ama emin olamadım sizin öneriniz nedir?
Keremikoo Bahar_eylul1808 ek gidaya gecmediyseniz tadimlara baslamadiysaniz vermeyin. Cunku sut pirinc unu muz bu besinlere karsi alerjisi olup olmadigini daha bilemezsiniz.
acabahamilemiyim Bahar_eylul1808 ek gıdaya geçm2den vermeyin aslında size tavsiyem hero baby marka hiç vermeyin çok aşırı şeker ve katkı maddesi var maalesef onun yerine evde sizin muz ezip vermeniz veya bunu çeşitlendirmek kendiniz yapıp vermeniz dağa faydalı olur 🙏
Loveis16 Bahar_eylul1808 ya Allah aşkına 4 aylık bebeğe ne gerek var kaşık mamaya ek gıdaya geçmesi için daha var çok aç olduğunu düşünüyorsan formül mama ver ya da evde kendin hazırla kaşık mamanı
momyy_ Bahar_eylul1808 valla ben 4.ayindan beri veriyorum Allaha çok şükür bir problem yaşamadim doktor tavsiyesi ile başladim
Bahar_eylul1808 Loveis16 apmail aldik ama biboran emmiyor ögürüyor kaşıkla vermeyi denedik geri cikariyor
Rabia3542 Bahar_eylul1808 kaşık mama için çok erken ve ek gıda için bile erken bence doktorunuzla konuşun eğer doyamadığını düşünüyor iseniz mama kullanabilirsiniz ama kaşık mama kullanmayın ve uzman biri ile görüşmeden böyle bir karar vermeyin benim bebeğim 9 aylık ve şuana kadar içerikleri temiz olmadığı için hiç kullanmadım