abnztb Kızlar merhaba; 16 aylık oğlum var ve emziriyorum. Fakat aylardır dişim ağrıyor. 1 diş çekimi ve 3 dolgu yapılması lazım. Araştırdım bir zararı yok üç dört saat sonra emzirebilirsiniz deniliyor ama sizlere de sormak istedim. Var mı emzirirken diş çektiren? Nasıl oluyor bebeğe bir zararı olur mu? Çok kararsız kaldım tehlikeli olmasından korkuyorum. Lütfen bana bir yol gösterin daha duramıyorum ağrıdan.
35lavanta abnztb daha yeni bitti dişçi maceram 2 hamilelik hep dişlerime vurdu 4 dolgu 1 çekim 1 kanal tedavisi oldum dediğiniz gibi emzirmedim 3 saat sorun yaşamadık
ece_arel abnztb ben yaptırdım 2 saat emzirme dediler 9.5 aylıktı o zaman 20 lik dikişim de vardı baya zorladı beni ağrı kesici ve antibiyotik verdiler
Denizoglan abnztb ben kanal tedavisi yaptırıyorum şuanda 2.seans için sıra bekliyorum doktorum anesteziyi az uyguluyor ve emzirebilirsin direkt dedi
hemsireanne01 Bende 2 kanal , 2 dolgu yaptırdım. Yapılan ilaç lokal hiç bir sıkıntısı yok. Aralarda, ve bitiminde de hemen emzirdim.