Kızlar nasılsınız. İnşallah bu postuma cevap veren olur.biraz uzun yazacağım
2 aylık olmak üzereyiz tam uyku düzeni oluşmadı diyebilirim. Önceden karnını doyurunca kendi uyuyordu ama babaannesi kucakta pişpişlemeye alıştırdı. Bende ileride kucakta zorlanırım diye ayağımda sallıyorum hafif pişpiş yapıp bazen 3 saat deliksiz uyuyor bazen yarım saat kadar uyuyup uyanıyor.
Sabah 10da kesin uyanıp arada uyur uyumaz o belli olmuyor öğlen 2 3 arası kesin uyumak istiyor.
6 gibi uyanıyor yemek işi falan derken akşam uyuyup 11 gibi gece uykusuna geçiyoruz genelde yani ben yavaş yavaş düzen oturtmaya çalışıyorum. Geceleri de emmek için kendi uyanıyor zaten 2 3 saatte ben uyandırmıyorum. Akşama kayınvalideme gideceğiz kızımı severken kucağında sürekli pişpişliyor hem sevmek hem uyutmak istiyo kuduruyorum gerçekten şu an düşününce bile çıldırıyorum. Kucakta da böyle az az uyuyunca gece 3 e kadar uyutamıyorum sizin uyku düzeniniz nasıl neler yapıyosunuz ayakta uyutmakta zor olacak bi süre sonra. Zaten martta işe başlayacağım az çok düzen kurmak istiyorum. akıl verin bana