Dünden beri ne yese çıkarıyor. Kusmaktan morardı yavrum. 7. Ayına girdik 2-3 gündür tükendi eridi kollarımda. Doktora gittik reflü olabilir dedi gavşscon verdi. Birde anne sütü alıyordu iki üç gün reflü maması deneyeyim anne sütü vermeyeyim dedim. Siz neler yaptınız bu süreçte nasıl geçti. Lütfen biri akıl versin ne yapabilirim