guno ben braun marka hem kulaktan hemde koltukaltından ölçenini kullanıyorum ikiside çok güzel fakat koltukaltı olanı oğlum pek bekleyemiyor ölçmesini sıkılıyor hemen o yüzden kulak olanı daha çok kullanıyorum ama doktor koltukaltı daha doğru ölçer demişti kulak beyine yakın olduğu için bi tık daha yüksek çıkar diye