ezgiig 4 aylık bebeğim var grip oldum doktor bu ilacı vardı emzirirken kullanan var mı? Bebeğe bir yan etkisi oluyor mu ya da sütte azalma??
ikikizannesi ezgiig yeni kullandim oglum 11 aylik bir sorun yasamadim o ilac olmasa ztn toparlanamazdim sutum azaldi Ama hastaliktan yiyip icemedim bu ilac 2. Gun gozunu aciyor insanin kullanin mutlaka ayni ilac cocuklara bebeklerede recete ediliyor surup olani
ezgiig Geçmiş olsun bende bir kaç güm geçer diye düşündüm bekledim ama olucak gibi değil içtim ilacı allah korusun bebeklerimizi birde bizlerii
ezgiig Swwetbaby evet hepsini bitirmesemde içmiştim 2-3 kere bir sıkıntı olmadı çok şükür şu an kızım 18 aylık oldu bile🌸