Oğlum 2 buçuk aylık önce tuvaletini yapmakta baya sıkıntı yaşadık çok şükür az da iyi şuan ama gaz sorunu var maalesef karnı şiş baya sancısı oluyor doktora da götürdüm damla vs verdi bazı geceler gazını çıkartıyor bende elimden geldiği masaj da yapıyorum ama sancısı tutunca bağırarak ağlıyo aranızda benim gibi bu sorunu yaşayan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen 🙏🥺😔