Kızlar bebeğim 1 saat icinde iki seferdir aşırı derecede fışkırarak kusuyor. Yediklerinden mi dicem ama 5 ayda başladık tadıma 7 ayı geçtik daha önce yediği şeyleri yediriyorum iştahla da yiyor sabah yumurta sarısı yedi 2 saat sonra oldugu gibi kustu aradan yarım saat geçti hurma yoğurt irmik pekmez cevizi blenderdan geçirip verdim en sevdiği şeylerdir güzelce yedi ama 5 dk geçmeden yine hepsini olduğu gibi kustu bir de kusma şekli de çok korkuttu beni yani sanki çeşme gibi kusuyor yavrum. Üşüttü mü acaba diye düşündüm ama kalın da giydiriyorum evin sıcaklığına göre ideal yani bilemedim neden olur acaba doktora götürsem mi?